Kamis, 12 November 2015

Top 10 Herba Dalam Perubatan Herba Yang boleh Bantuan Dengan Kanser

Top 10 Herba Dalam Perubatan Herba Yang boleh Bantuan Dengan Kanser

1. Oldenlandia - Oldenlandia adalah herba yang digunakan dalam perubatan herba yang mungkin boleh membantu kanser perjuangan. Herba ini telah lama digunakan dalam perubatan Cina, dan kajian saintifik telah menunjukkan bahawa ia mempunyai tindakan antineoplastic dan boleh berkesan untuk usus, perut, dan kanser esophageal.

2. Red Clover - semanggi merah dipercayai mempunyai sifat melawan kanser, terutamanya terhadap payudara dan prostat jenis. Herba ini mempunyai pelbagai komponen isoflavon yang menawarkan perlindungan semula jadi terhadap jenis kanser, dan mungkin orang lain juga.

3. Sophora Root - Sophora Root telah digunakan selama berabad-abad sebagai sebahagian daripada perubatan Cina, dan herba ini telah terbukti mempunyai beberapa manfaat ketika datang untuk menghalang sarcomas. Tindakan antineoplastic membantu mencegah sel-sel kanser daripada membesar dan merebak.

4. Sweet Violet - Sweet Violet adalah satu ubat herba yang boleh memberi kesan yang sangat positif kepada kanser, terutama yang memberi kesan kepada kulit anda. Herba ini telah digunakan selama bertahun-tahun sebagai rawatan anti-kanser, dan apabila ia digunakan sebagai tuam kulit ramai yang percaya bahawa ia boleh membantu dengan tompok kanser kulit dan luka. Terdapat tidak cukup kajian saintifik dilakukan untuk mengesahkan walaupun ini.

5. Burdock akar - akar Burdock adalah sangat kaya dengan Selenium, nutrien yang membantu untuk membersihkan darah dan membersihkan toksin dan bahan yang berbahaya. Selenium juga membantu untuk mengurangkan dan mencegah sesetengah mutasi sel-sel anda, supaya kanser tidak boleh merebak dengan cepat.

6. Slippery Elm - Slippery Elm boleh membantu dengan kanser yang memberi kesan kepada paru-paru dan organ-organ dalaman yang lain. Herba ini adalah sangat tinggi dalam kedua-dua magnesium dan kalsium, dan mineral ini membantu untuk menyembuhkan organ-organ dalaman anda dan boleh membantu untuk melawan sesetengah jenis kanser.

7. Sheep Sorrel - Salah satu ubat herba yang boleh mempunyai ciri-ciri melawan kanser adalah Sheep Sorrel. Herba ini mempunyai kesan rangsangan pada sistem endokrin anda, dan ini boleh membantu untuk mengurangkan kedua-dua saiz dan penyebaran mutasi sel kanser.

8. India Rhubarb - Indian Rhubarb adalah satu rawatan herba yang telah wujud sekian lama, dan ia boleh membantu untuk merawat dan mencegah kanser tertentu. Herba ini mencegah dan mengurangkan keradangan, dan juga mempunyai kesan detoksifikasi juga. Ia akan membantu untuk membersihkan organ-organ dalaman, termasuk usus dan hati anda.

9. Pau D'Arco - Pau D'Arco adalah herba yang biasa digunakan untuk kemungkinan sifat melawan kanser di Amerika Selatan dan bahagian-bahagian lain di dunia. Sebatian tertentu dalam herba ini dipercayai untuk melawan tumor kanser, dan mencegah pertumbuhan mereka.

10. Mistletoe - Sebagai kanser herba ubat mistletoe telah menunjukkan janji. Penyelidikan kanser yang telah berlaku di Jerman telah menunjukkan bahawa mistletoe mempunyai protein yang boleh membantu untuk melawan perubahan sel kanser, dan lambat atau menghalang pertumbuhan tumor.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar