Kamis, 12 November 2015

Membongkar 5 Cara Asli untuk Hentikan berpeluh Hands Tanpa Menghisap Wallet anda Kering

Membongkar 5 Cara Asli untuk Hentikan berpeluh Hands Tanpa Menghisap Wallet anda Kering

Adakah anda bertanya diri anda sendiri soalan-soalan seperti; 'bagaimana saya boleh berhenti tangan berpeluh dari merosakkan kerjaya saya?

Bolehkah anda ingat kali terakhir anda pergi untuk berjabat tangan, hanya untuk merampas anda kembali kerana mereka adalah seperti basah kerana bib bayi selepas makan? Beberapa perkara yang mudah untuk dilakukan seperti menggilap kuku anda. Kemudian ada perkara-perkara lain seperti mengeluarkan peluh dari tangan anda, ini adalah kuda warna yang berbeza. Anda tidak akan mempunyai masalah mencari tahu yang warna kuku untuk digunakan untuk dipadankan dengan pakaian kegemaran anda ... tetapi cuba untuk datang dengan strategi untuk mengurangkan atau menghapuskan tangan berpeluh dan anda akan mempunyai pukulan yang lebih baik pada mendapatkan pembantu Santa untuk memberitahu ' kanak berusia tiga tahun 'bahawa tidak ada Fasal Santa ... anda tidak mendengar bahawa dari saya!

Dan sebagai sukar kerana ia adalah untuk tetap tenang dalam mana-mana urusan perniagaan, ia adalah lebih sukar untuk kekal sejuk, tenang dan dipungut apabila tangan anda berasa seperti anda telah di gelanggang tinju berjuang 15 pusingan. Berita baik adalah bahawa terdapat cara semula jadi yang akan pastikan tangan anda kering sepanjang hari, mesra alam, dan tidak akan bertukar kulit anda ke dalam abu. Saya akan berkongsi rahsia ini dengan anda itu bersedialah untuk promosi seterusnya atau tarikh dengan keyakinan peluh percuma.

Kebanyakan orang tidak benar-benar tahu bahawa tangan berpeluh berlebihan adalah gangguan kulit yang jarang berlaku. Sebahagian daripada sebab itu adalah kerana ia telah berada di bawah radar selama bertahun-tahun dan kebanyakan orang yang mengalami keadaan ini terlalu malu untuk membincangkannya. Jika anda tertanya-tanya jika anda perlu cuba rawatan rumah rahsia kita, semua yang anda perlu lakukan adalah berfikir tentang kali terakhir anda disambar tangan anda kembali daripada pelanggan perniagaan. Adakah anda masih ingat bersumpah bahawa anda akan melakukan segala-galanya dalam kuasa anda bagi menghentikan masalah tangan berpeluh anda?

Baca di bawah kerana kami menawarkan beberapa penyelesaian yang mudah untuk memerangi gangguan ini masalah.

Berikut adalah beberapa untuk bermula:

Minum banyak air
Kurangkan pengambilan gula anda
Membawa sapu tangan kapas untuk mengelap tangan dengan kerap
Latihan, yang ketat siaran senaman ketegangan dan tekanan
Amalan yoga dan meditasi teknik-teknik ini akan membuat anda tenang
Menurut pakar-pakar yang hiperhidrosis (peluh berlebihan), disebabkan oleh sistem saraf bersimpati hiperaktif. Sebelum ini, hyperhdirosis telah dianggap sebagai penyakit psikosomatik. Walaupun hari ini pandangan profesional perubatan telah berubah beberapa; pernah-yang-kurang penambahbaikan yang lebih mental anda boleh membuat lebih baik peluang anda untuk menghentikan tangan berpeluh selama-lamanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar