Kamis, 12 November 2015

Bahagian Kawalan bawah sedar - Adakah Anda Mendapatkan Mesej?

Bahagian Kawalan bawah sedar - Adakah Anda Mendapatkan Mesej?

Bahagian Kawalan bawah sedar boleh membantu anda dengan peperangan makan berlebihan. Apabila anda melakukan diet, salah satu perkara pertama yang anda perlu lakukan adalah untuk mengamalkan kawalan bahagian. Kita semua tahu bahawa berat badan yang sihat memerlukan membakar lebih banyak kalori daripada yang anda makan. Atau anda perlu makan kurang kalori daripada keperluan badan anda, yang bermakna jumlah makanan yang dimakan adalah sama pentingnya dengan apa yang anda makan.

Selama anda boleh mengekalkan kuasa kehendak anda & tidak lebih makan anda mungkin akan kehilangan berat badan. Masalahnya bermula apabila kuasa akan luput dan kemudian lama-lama. Ia mungkin telah bergaduh dengan pasangan anda atau hari yang buruk di tempat kerja, ia tidak kira apa yang ia adalah, tetapi ia membawa anda kecewa dan anda mendapati diri anda makan untuk berasa lebih baik.

Jadi, apa yang anda boleh lakukan untuk mengawal bahagian anda saiz apabila anda mempunyai keinginan untuk terlebih makan, jawapan yang mungkin akan mengejutkan anda.

Adakah anda pernah mendengar pengaturcaraan bawah sedar? Ia telah wujud selama beberapa dekad. Subliminal merujuk kepada perkara-perkara minda anda memproses separa sedar. Seluruh badan anda mengambil maklumat dalam separa sedar, iaitu, tanpa anda sedari. Fikiran anda sentiasa menapis maklumat, ada yang sedar anda gunakan untuk menguruskan hari anda tetapi kebanyakan ia benar-benar sedar.

Bagaimana mesej bawah sedar boleh membantu anda menurunkan berat badan? Ia berfungsi dengan memberi makan mesej kawalan bahagian ke dalam otak anda tanpa anda menyedari mereka otak hanya menerima mereka sebagai benar. Tidak tahan, tidak ada keraguan. Mesej yang menjadi alat yang sangat berkuasa dalam membantu anda mengubah tingkah laku negatif seperti terlebih makan.

Semakin ramai orang mencari cara-cara untuk mendapatkan sihat tanpa mengambil pil dan ramuan. Salah satu perkara terbaik mengenai menggunakan mesej bawah sedar adalah tidak ada kesan sampingan negatif. Ubat diet boleh menyebabkan segala-galanya daripada cirit-birit masalah jantung. Mengapa ada orang yang membawa mereka adalah satu misteri kepada saya, apabila terdapat apa-apa cara yang mudah dan berkesan untuk mencapai berat badan yang selamat dan sihat.

Mungkin anda sedikit ragu-ragu bahawa barangan bawah sedar ini benar-benar boleh bekerja untuk anda. Tidak syak lagi bahawa ia berfungsi, kajian ini adalah luas dan ia telah didokumenkan dan disiarkan berulang kali. Hypnosis adalah cara yang berkesan untuk cetakan mesej yang dipilih ke dalam alam bawah sedar. Ia telah digunakan dengan jayanya selama bertahun-tahun untuk semua jenis isu.

Terdapat rakaman hipnosis yang mempunyai pelbagai trek suara yang sama berlaku pada masa yang sama. Anda tidak mungkin dapat mendengar dan memahami kedua-dua trek secara sedar tetapi minda bawah sedar anda mendengar segala-galanya dan proses untuk anda. Apa yang anda perlu lakukan adalah mendengar dan berehat dan walaupun anda fikir anda tertidur semasa rakaman fikiran anda tidak. Otak anda mendengar setiap perkataan dan bersedia untuk bertindak mengikut mesej yang telah diberikan.

Anda akan mendapati diri anda berasa lebih tenang dan yakin apabila anda berada dalam kawalan makan anda dan mula kehilangan berat badan! Jika anda kecewa kerana anda tahu anda berjuang dengan saiz hidangan anda, mengapa tidak cuba menggunakan pengaturcaraan bawah sedar untuk mengubah keadaan. Anda tidak akan kehilangan apa kecuali mereka pound tambahan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar