Kamis, 12 November 2015

Cara Rawat Jangkitan Yis Dalam Mulut - The Best Cara Homeopati!

Cara Rawat Jangkitan Yis Dalam Mulut - The Best Cara Homeopati!

Beribu-ribu orang mencari cara yang baik homeopati untuk merawat jangkitan yis di dalam mulut kerana setiap ubat mereka telah cuba tidak mempunyai apa-apa kesan atau kesan itu hanya sementara. Di sini saya ingin berkongsi dengan anda beberapa rawatan rumah yang benar-benar bekerja - semua daripada mereka adalah semulajadi dan selamat!

Bawang putih adalah besar untuk jangkitan yis kerana ia hanya membunuh bakteria. Ciri-ciri antibakteria yang bawang putih telah terbukti masa selepas masa. Memohon ia adalah sangat mudah - mengambil sekeping ulas bawang putih dan sapukan pada kawasan yang terlibat di dalam mulut anda. Janganlah kamu melampaui batas kerana ia boleh membakar lidah anda!

Ekstrak Propolis juga digunakan sangat berjaya untuk merawat jangkitan yis di dalam mulut. Sebelum menggunakannya anda perlu pastikan anda tidak alah jadi hanya merebak sedikit pada kulit anda dan melihat jika ada ruam muncul di tempat itu dalam tempoh 24 jam akan datang. Jika segala-galanya adalah baik bahawa perkara seterusnya yang anda perlu lakukan adalah kering lidah anda untuk beberapa minit dan kemudian menyebarkan Propolis mengeluarkan secara langsung di atasnya! Tahan di sana (dengan mulut terbuka) untuk beberapa minit dan kemudian basuh mulut anda dengan air! Ekstrak Propolis berasal dari lebah madu. Antikulat dan sumber semula jadi menjadikannya sebagai ubat rumah yang sangat baik untuk jangkitan yis!

Minyak Oregano juga merupakan salah satu ubat semula jadi yang sangat disyorkan untuk seriawan mulut. Anda memohon dengan cara yang sama anda lakukan dengan ekstrak Propolis, kecuali lidah anda tidak perlu menjadi kering!

Remedi yang anda lihat di sini adalah besar dan mereka telah membantu beribu-ribu orang, tetapi ada satu lagi cara yang lebih mudah untuk menghilangkan seriawan mulut lebih cepat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar