Kamis, 12 November 2015

10 Amazing Tetapi Little Rahsia dikenali untuk menghentikan peluh berlebihan Menggunakan Pemulihan Home

10 Amazing Tetapi Little Rahsia dikenali untuk menghentikan peluh berlebihan Menggunakan Pemulihan Home

Mempunyai masalah peluh? Tertanya-tanya bagaimana untuk menghentikan peluh? Jika anda bimbang tentang berpeluh berat atau apa yang dikenali sebagai hiperhidrosis, menyertai kumpulan itu. Percaya atau tidak, terdapat beribu-ribu orang lain yang menjadi mangsa PBB secara sukarela berpeluh berlebihan. Ini penghidap berpeluh sedalam-dalamnya supaya yang paling akan memberitahu anda bahawa mereka ingin mereka boleh berhenti berpeluh 'sepenuhnya.' Sedikit sekali mereka tahu, bahawa tidak berpeluh adalah masalah yang lebih besar daripada peluh berlebihan.

Jadi, anda mungkin bertanya, "bagaimana saya boleh mengurangkan peluh"? Sekarang adalah soalan yang lebih baik. Berita baik adalah bahawa ada cara yang anda boleh menghentikan peluh berlebihan. Walau bagaimanapun, kerana tidak ada satu penyelesaian berpeluh sehenti yang sesuai dengan semua kes, penyelesaian anda akan berbeza-beza dari seorang ke seorang. Tidak syak lagi, kita semua tahu bahawa kita semua dibuat berbeza. Dan apa yang baik untuk angsa tidak selalunya baik untuk sebentar itu.

Itu yang berkata, membolehkan meliputi beberapa strategi mudah yang boleh anda lakukan untuk menghentikan peluh dari menzalimi anda.

Mandi sebanyak yang mungkin kemanusiaan
Gunakan kekuatan antiperspirant klinikal
Mandi dengan air sejuk
Menghapuskan pakaian ketat
Pakai warna-warna pastel apabila di luar dalam cahaya matahari
Mengelakkan kembar ... poli dan ester (menggantikan dengan fabrik semula jadi) *
Menyiasat makanan yang membuat anda berpeluh
Meningkatkan latihan rutin anda (melaksanakan lebih daripada pergelangan tangan anda (menggunakan pisau dan garpu anda) ... LOL!)
Cuba meliputi lebih banyak badan anda, terutamanya apabila ia lebih panas daripada syaitan di luar
Belajar bagaimana untuk kekal sebagai sejuk sebagai sisi lain dari bantal ... cuba yoga dan bersantai teknik!
Ingat ada Tiada siapa saiz muat semua penyelesaian. Sesetengah pesakit telah mengambil 3-4 mandi setiap hari. Kemudian ada beberapa yang tidak pernah menggunakan antiperspirant. Kemudian ada orang lain yang telah mencuba segala-galanya dan apa-apa seolah-olah bekerja. Jika anda termasuk dalam kategori tersebut, tidak berputus asa. Secara muktamad, ia akan menjadi lebih baik bagi anda untuk berunding dengan doktor kulit anda.

Tetapi juga anda mungkin ingin mendapatkan kaunseling daripada pakar psikologi ... sejak sehingga baru-baru hiperhidrosis dianggap penyakit psikosomatik. Belajar bagaimana untuk menghentikan peluh tidak perlu menjadi keras seperti yang difikirkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar