Kamis, 12 November 2015

Tag kulit faraj

Tag kulit faraj

Sejak tags kulit faraj yang terletak di kawasan yang sangat sensitif, sesetengah wanita tidak mahu membuangnya. Mereka tidak mahu pergi ke penyedia penjagaan kesihatan untuk mendapatkan nasihat untuk mengubati kerana malu. Tetapi anda masih perlu mengenal pasti apabila anda melihat peringkat pertama tag. Tag juga menjadi besar dalam saiz dan apabila ini adalah keadaan yang anda perlu lari ke pembekal penjagaan kesihatan kerana anda mungkin mempunyai tag kanser.

Jika anda perasan, anda akan melihat bahawa tag kulit mungkin membengkak pada masa tempoh haid, sebab yang ketara adalah kerana perubahan hormon pada masa itu. Tags kulit tidak pecah. Tag yang membengkak untuk hanya tempoh haid dan kemudian beransur-ansur ia mengecut. Pada masa tag tidak menyakitkan tetapi apabila berpintal, ia menjadi bengkak dan menjadi pedih. Sebagai contoh apabila tag gosokkan pada seluar dalam anda terhadap kulit bersebelahan anda mungkin merasa sakit sedikit. Jika anda merasa sakit yang kerap, anda perlu mendapatkan nasihat pembekal penjagaan kesihatan dengan segera. Tag kulit boleh dipotong atau snipped tetapi walaupun luka-luka kulit yang terletak di kawasan yang sangat sensitif, ia tidak akan mungkin untuk merawatnya oleh anda sendiri.

Anda boleh memohon alternatif semula jadi untuk merawat tag faraj juga. Apple cider cuka adalah sangat popular untuk merawat tag. Anda boleh memohon cuka epal cider terus ke kawasan yang terjejas. Jika diikuti dengan kerap, anda pasti akan membuangnya tanpa apa-apa kesan sampingan. Pilihan kedua untuk tag penyingkiran adalah untuk menggabungkan minyak kastor dan baking soda dan menggunakan pes atau campuran di kawasan yang terjejas, ingat untuk tidak menyentuh kawasan yang terjejas untuk mengelakkan penyingkiran ubat. Benang gigi juga boleh digunakan pada pangkal tag dan menunggu sekurang-kurangnya dua hari selepas menggunakan prosedur dan anda akan melihat bahawa tag itu lenyap secara beransur-ansur. Menggilap kuku juga merupakan pilihan yang baik untuk tag kulit penyingkiran tag kulit faraj. Ini mesti digunakan secara langsung di kawasan yang terjejas untuk berhampiran kira-kira tiga kali sehari. Rawatan ini berfungsi dengan baik dalam pengeringan tag dengan menggunakan menggilap. Selepas dua hingga tiga minggu, anda akan melihat bahawa tag kulit hilang. Ubat-ubatan ini boleh diikuti tanpa perlu bimbang kerana mereka tidak mempunyai apa-apa kesan buruk.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar