Kamis, 12 November 2015

Sedalam-dalamnya Berpeluh Punca - 2 Perkara yang Boleh Anda Lakukan Untuk Dapatkan Peluh PERCUMA

Sedalam-dalamnya Berpeluh Punca - 2 Perkara yang Boleh Anda Lakukan Untuk Dapatkan Peluh PERCUMA

Sebab berpeluh berlebihan telah mungkin tidak pernah masuk ke dalam fikiran anda, terutamanya jika anda adalah jenis orang yang tetap seperti sejuk yang seberang bantal. Tetapi malangnya, sebab-sebab berpeluh berlebihan adalah di bahagian atas radar selama 3 peratus daripada penduduk kita. Ini adalah orang yang berpeluh walaupun ia 19 darjah di luar. Baju sejuk yang berlebihan menderita terus-menerus, tanpa mengira keadaan atau keadaan mereka. Lebih berpeluh biasanya bermula pada usia remaja awal dan lepas sehingga -thirty pertengahan dan untuk beberapa lebih tua sedikit.

Ia tidak hairanlah bahawa kebanyakan mangsa hiperhidrosis (peluh berlebihan) pertempuran rendah harga diri dan rendah harga diri. Bolehkah anda bayangkan berpeluh seperti hidrat api dan semua orang lain di sekeliling anda adalah kering seperti padang pasir? Jika anda pernah mengalami itu; perkataan 'memalukan perkara ringan.

Berpeluh berlebihan juga boleh disebabkan oleh beberapa keadaan perubatan seperti: kencing manis, tiroid, dan obesiti. Walau bagaimanapun, penghidap paling berpeluh berlebihan tidak mempunyai masalah kesihatan yang teruk. Tetapi jika berpeluh anda telah tiba-tiba meningkat atau bau berubah, ia mungkin idea yang baik untuk berjumpa dengan doktor anda; ia sentiasa lebih baik untuk selamat daripada maaf!

Jadi apa yang boleh menyebabkan peluh berlebihan? Kami akan mendedahkan beberapa faktor yang tidak diketahui oleh sebahagian dan lebih-melihat kepada orang lain. Baca di bawah ...

Pengambilan yang tidak mencukupi H20 (air). Oleh kerana air tawar, ramai orang anggap ia sebagai tidak berguna. Yang adalah hakikat yang paling jauh dari kebenaran. Air adalah tawar, tetapi ia adalah penting untuk terus hidup. Bertentangan dengan kepercayaan popular anda boleh hidup lebih lama tanpa makanan daripada tanpa air. Air menyimpan badan kita terhidrat dan membantu untuk mengekalkan suhu badan yang stabil.

Makan pelbagai jenis makanan. Ia seolah-olah mustahil untuk makan yang sihat dalam kesibukan hari ini, tetapi kita perlu ingat untuk makan buah-buahan dan sayur-sayuran kami. Walau bagaimanapun, seperti yang kita semakin tua, dan makan kurang buah-buahan dan sayur-sayuran kami menerima kurang daripada nutrien yang memainkan peranan penting dalam keseluruhan kesejahteraan kami.

Itu pepatah lama adalah benar, anda adalah apa yang anda makan. Jadi seperti pepatah pepatah, ringan di ... sampah keluar .... hanya suka komputer anda. Badan kita akan menghasilkan mengikut apa yang kita memberi makan. Ini adalah hanya beberapa kali dipandang sebab-sebab yang membuat anda berpeluh sedalam-dalamnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar