Kamis, 12 November 2015

Bagaimana untuk Melepaskan Sakit dan tekanan dengan cara yang sihat

Bagaimana untuk Melepaskan Sakit dan tekanan dengan cara yang sihat

Sebahagian besar daripada kita mengalami tekanan dan kesakitan yang sering datang dengan ia. Mari kita hadapi itu ... tekanan berjalan berleluasa dalam budaya kita. Saya telah mendapati bahawa ia adalah benar di Cincinnati. Kami mempunyai peranan yang bercanggah, jadual, tanggungjawab dan masa yang sedikit atau kehendak untuk melakukannya. Tetapi ... kita tidak mahu mengambil ubat-ubatan. Kami berhasrat untuk melepaskan tekanan dengan cara yang sihat. Terapi Tenaga boleh membantu. Begitulah kes seorang wanita yang mempunyai tekanan yang teruk dalam peranannya sebagai penjaga untuk ahli keluarga. Ahli keluarga yang hidup dalam komuniti persaraan dan "membenci" itu. Sudah tentu, penjaga adalah orang pertama yang tahu. "Dina" diberi nilai tekanan mental dan emosi beliau sebagai 7 pada skala dari 0 hingga 10 dengan 10 menjadi tekanan yang paling tinggi. Dalam pengambilan dia menyatakan dia telah "tiada kesakitan fizikal" sehingga adalah "0" pada skala. Beliau berkata beliau "berhubung secara rohani." Penilaian terhadap sistem medan tenaga dan chakra adalah teknik tenaga lengkap dan sesuai telah bekerja. Apabila sesi itu berakhir Dina ditanya perasaannya. Beliau menyatakan bahawa dia berasa tenang, adalah tanpa kebimbangan dan tahap tekanan beliau telah digugurkan daripada 7 kepada kira-kira 2 pada skala 0-10.

Dina juga menyatakan: "Saya cenderung untuk memegang tekanan dalam perut saya" dan dia meletakkan tangannya di tengah-tengah batang tubuh beliau. "Tetapi selepas rawatan tenaga tekanan dan kesakitan kiri." Ketika ditanya tentang menyatakan tidak ada sakit fizikal, beliau menjawab, "Saya tidak sedar saya telah memegang sakit ini sehingga ia dikeluarkan!" Berapa ramai daripada kita mengalami kesakitan fizikal yang berkaitan dengan tekanan yang kita berurusan dengan setiap hari? Adakah kita sedar ianya ada atau kita hanya "hidup bersamanya?"

Seorang lagi mengalami sakit lutut yang teruk dan kebimbangan. Doktor berkata sejumlah penggantian lutut telah ditunjukkan kerana tiada rawan menampan tulang di lutut. Beliau diberi nilai sakit lutut beliau sebagai 10 pada skala dan kebimbangan beliau sebagai 6 pada skala. Walaupun dia dijadualkan untuk pembedahan lutut dia dikehendaki Healing Touch untuk membantu menangani dengan kesakitan dan tekanan sehingga pembedahan itu berlaku. Selepas terapi tenaga dia diberi nilai kesakitannya sebagai 0 dan kebimbangan beliau sebagai 2! Pengurangan kesakitan dan tekanan jelas penting bagi orang ini. Dia bercadang untuk menerima terapi tenaga sebelum dan selepas pembedahan untuk membantu mengurangkan kesakitan.

Kesimpulannya, jika anda mengalami tekanan dan kesakitan yang terhasil, ubat tenaga boleh melepaskannya dan membantu menyokong anda melalui masa yang sukar. Ia bebas dadah dan bukan invasif ... ubat Tenaga membantu untuk memberi kuasa kepada anda sebagai pengamal biasanya mengajar teknik penjagaan diri. Melepaskan kesakitan dan tekanan anda dengan cara yang sihat!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar