Kamis, 12 November 2015

Merawat subluxation - A Penyembuhan Chiropractic untuk Penyakit

Merawat subluxation - A Penyembuhan Chiropractic untuk Penyakit

Kiropraktor mempunyai pengetahuan yang luas sistem otot dan pakar dalam bidang penjagaan kesihatan tulang belakang. Dianggap sebagai perubatan alternatif, rawatan kiropraktik biasanya digunakan bersama-sama dengan penjagaan kesihatan tradisional.

Kiropraktik memberi tumpuan kepada pencegahan, diagnosis, dan rawatan gangguan sistem otot-kanak. Amalan perubatan alternatif adalah berdasarkan kepada teori bahawa semua tisu hidup dalam badan kita mengandungi kepintaran semula jadi atau semula jadi. Ini adalah untuk mengatakan bahawa bahagian-bahagian badan kita mempunyai keupayaan untuk mengatur, menjaga dan menyembuhkan diri mereka sendiri. Ini kepintaran semula jadi bertindak melalui sistem saraf untuk menyembuhkan badan. Chiropractic bertujuan untuk menyembuhkan penyakit badan dengan menjajarkan tulang belakang melalui pelarasan. Dengan melakukan penyesuaian, chiropractor boleh mengeluarkan gangguan dalam sistem saraf, membenarkan ia untuk merawat badan ceplosan.

Santa Monica adalah salah satu tempat yang terkenal di California untuk mencari beberapa ahli tulang yang paling mahir di negara ini. Hampir semua ahli tulang Santa Monica akan melaksanakan pelarasan manual tulang belakang, sendi, otot dan tisu, untuk menyembuhkan penyakit, yang terbaik juga akan menyediakan kaunseling gaya hidup, menetapkan laluan dan senaman, dan juga nasihat pemakanan dan makanan tambahan.

Ketika mencari Chiropractor Santa Monica, perlu diingat bahawa terdapat dua jenis tulang; tulang dan tulang pengadun lurus.

Kiropraktor lurus tegas berpegang kepada falsafah metafizik purba yang berpegang bahawa subluxation mewujudkan gangguan dalam fungsi kepintaran semula jadi sistem saraf, yang boleh menyebabkan Litani penyakit. Ini kiropraktor lurus memberi tumpuan sepenuhnya kepada subluxation vertebra dan tidak termasuk apa-apa bentuk terapi dalam rawatan.

Kiropraktor Mixer adalah lebih longgar dalam tafsiran dan amalan mereka terhadap falsafah purba. Mereka menggunakan semua jenis perubatan, osteopathic dan teknik kiropraktik untuk menyediakan penawar untuk penyakit pesakit. Kiropraktor bercampur merawat subluxation sebagai punca potensi penyakit, tetapi termasuk rawatan arus perdana seperti homeopati, urut, akupunktur, rawatan herba dan biofeedback dalam rejim rawatan sana. Dengan pelbagai rangkaian peralatan yang terhad, kiropraktor campuran dapat menyediakan program penjagaan yang lebih holistik.

A baik Santa Monica chiropractor menawarkan terapi bukan pembedahan alternatif untuk penyembuhan badan anda daripada sakit, sakit dan penyakit-penyakit lain melalui pelarasan tulang belakang. Chiropractor anda akan dapat untuk mendiagnosis dan merawat mati temporomandibular sendi, kecederaan sukan, sakit kepala kronik, serta belakang dan leher sakit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar